Gozde_alparslan Ahmetarasmom kullanmadım bir ara almak istemiştim ama kafama gore hareket etmim diye doktorumuza danismistim kesinlikle kullanma tehlikeli olabilir demişti önermişti bize
Ahmetarasmom Gozde_alparslan bende aldım aşı dan dolayı çıktı ateşi kullanayım dedim bi saat sonra çıkarıverdim
Asl90 Ben kullanıyorum canım memnunum diş ateşi gibi durumlarda işe yarıyor. Oğlum bez koydurmaz kafasına bantları yapışıyor ve düşmüyor oğlumda rahatsız olmuyor. Hastaneye falam götürülme durumlarındada işe yarıyor yapıştırıyorum gidene kadar.