Rabiamhmt Kızlar 7 gun oldu kakasını yapmadı ıkınma yok huzursuzluk yok gazını cıkarıyo zeytınyagı verdım fitil verdim poposunu uyardım masaj yaptım ama yok yapmıyo delı oldum bugun doktora goturdum ıyıkı beklememıssın ne 10 gunu ne 9 gunu 7 gun yapmasa mutlaka getırın dedı burada cogu kısı 10 gunu beklıyor ne olursa olsun 10 gunu beklemeyın lavman yapıldı bebegım huzursuz olmamasına rağmen o kadar yaptı ki anlatamam bu bır bagırsak sorunuymus ve bosaltılması gerek dedı doktorum beklemeyın sakın ama sakın..
cicekbahcem Yanlış yönlendirmek istemem ama biz anne sütü alıyoruz bebeğim de yalancı kabızlık var 15 gün geçse bile yapmıyor doktor da sıkıntı yok dedi 12 13 gün olunca fitil sokuyorum anında yapıyor, karnını kontrol edin kafi. Sertse tabiki gidin doktora