Mom262 Benim sezaryenimde sondayı takan erkekti, belimden iğne vuran doktor erkekti, ameliyattan sonra beni diğer yatağa taşıyanlar erkekti. Bebeğime içerde ilk kontrolleri yapan doktor da erkekti. Kamuya açıldım resmen. Bir tek doğumu yaptıran doktorum ve hemşiresi kadındı. 😂 Hiç utanmadım aklıma gelmedi böyle bir şey.