Arkadaşlar yeni doğum yaptım bebeğim küvezde olduğu için emziremiyorum ve sütüm fazlasıyla geliyor bende sürekli sağıp sağlıklarımı buzluğa atıyorum oğluma da her gün hastaneye gitmeden önce sağıp götürüyorum fazladan sağdığım her sütü buzluğa atıyorum tarih yazıp doğrumu yapıyorum acaba tecrübesizim