Birde masaj yapın her sabah uyanınca bebek arabasıyla gezerdik kapıda bahçede . Kakasını yapabilsim diye . Bi defasında sabaha kadar kakasını yapamadı ıkndı saatlerce gaz sancısı cekti 2-3 saat durmadan ağladı . Gece den sabaha . Sabah 8 de çıktık 1 saat dolaştık . Eve geldik üstü başı kaka oldu öyle rahatladı ki