anayimbenn Bugün öğleden sonra balgamlı kusmaya başladı ve devamlı ağlıyor sesi kısıldı ağlamaktan hiç böyle yapmazdı neden olabilir doktora gitsem mi ateşi yok devamlı kucakta gezmek istiyor 3,5 aylık
Annesi- anayimbenn canım benimde ateşi yoktu kusma başladı ve şiddetli giderek artti direk çocuk doktoruna gotur acile gitme hiç bize ilac verdi kusmayi kesti sadece balgam var onuda yavas yavaş atıyor serum fizyolojik le burnunu temizle günde 3 4 defa geçmiş olsun