Yarın için gastroenteroloji cerrahisine randevu aldım doğru yere mi aldim bilmiyorum kabızlık için internette bu yazıyordu.Kabizlik için hastaneye giden var mı neler yapıyorlar röntgen falan çeker mi ? Benim küçüklüğümden beri kabızlık problemim var ve ilk defa gidecem korkuyorum kötü birşey çıkar diye.Yarin gidip hemen öğrenebilir miyim sonuçları yoksa özele mı gitsem bilemedim.Kabizlik için gidenler yardımcı olabilir mi ?