sibeldeniz Merhaba 15aylık çocuğum var ve artık kendi kendine uyumasını istiyorum yapan var ise tecrübelerinizi alabilirmiyim?
Sedauysal sibeldeniz ben ayağımda sallayarak uyuturdum hep , yatağına yatırıyorum eline suluk veriyorum döne döne uyuyor ilk zamanlar bir iki saat uğraştık ama şuan yatağına koyduğum gibi uyur çok şükür
Cnprtk sibeldeniz bende sallayarak uyutuyorm artk kendi uyusun istiyorm aslnda çok uykusu gelince bazen uyuyor yanından ayrılmadan ama ordan oraya döne döne 1 saate ancak