MerveBostan kızım 4 aylıkken geçirdik delta benden bulaştı ona da. Hiç bir tedavi uygulanmadı sadece ateş ve ishal vardı. Ateşi 4 gün boyunca hiç düşmedi ama ne yaptıysam bir dakika bezi alnından çeksem çıkıyordu. Sürekli kontrol etmek gerekiyor. Bana paroldan başka şurup vermeyin denildi parola rağmen 38 buçuk 39 oluyordu tekrar aradım dönüşümlü olarak dolven de verdim. Siz sorun hiç düşürmüyorsa dönüşümlü başka bir şurup verin. Sık sık emzirin denildi. İnanın göğsüm boş da olsa emzirmeye çalıştım sürekli belki ondan 4 günde atlattı öksürük falan olmadı. Ateş ve ishal ile geçti kızımın