Gunel99 Kızlar 4 bucuk ay oldu sezeryen olalı dokunamıyorum ya uyusuk oldugu ıcın. Hıss etmıyom dıye hep boylemı olucak bu yoksa duzelırmı cok canım sıkılıyor bu duruma
Erva_prenses Gunel99 bende 3.5 aylık oldum hala uyuşuk ağda yapmaya korkuyorum acaba yapsam bişey olurmu hanımlar bir bilginiz varmı
AsyaninAnnesiiii Gunel99 zamanla geçiyor 2 buçuk sene oldu gecti şükür. Uyuşuklugu baya sürdü geçene kadar kafayi yedim ama 🤷♀️🤦♀️
Dilek10 Iki hafta oldu sezeryan olalı Göbek deliğimle kesi yerinin arasndaki bölgede acı geçmedi Sanki o bölgem darbe almşta çürümüş gibi. Kesi yerimdede şişlik hala devam ediyor. Bunlar ne zaman iyilesıyor. Eski halimize ne zaman dönebiliyoruz.😐
Hill97 Gunel99 ben doktoruma sormustum kontrolde o normal zamanla gecicek dedi benimde 5 ay oldu hala oyle 💁♀️