11 aylık oğlum başından beri emzik almadı. Fakat biberonuna aşık. Her uykudan önce ve uyandıktan sonra illa mama içmek istiyor. Ayrıca gece uyanıp yanındaki boş biberonu emiyor. Ek gıdayı güzel yiyor açlıktan emmiyor aslında. Biberonu emzik niyetine kullanıyor. Boş boş hava çekiyor karnı şişiyor. Ne yapabilirim kızlar?