Sadece anne sütüyse hiiiiç problem etme. Mama ise obezite olmasın diye azaltıyolar ölçüyü. Benim oğlum da 2800iken 1.ay 4700oldu. Nerdeyse 2 kilo aldı yani. Sarece anne sütü aldı. Şuanda da 10 aylık ve 10.5 kilo yani gayet ortalama bir çocuk. Obez falan değil 😁hatta boyu biraz uzun olduğu için zayıf bile duruyor😁