Asyabatr ek gıdaya geçmeyen bebekte kabızlık olmaz, sadece bağırsakları gelişmekte olduğu için kaka yapmayabilir, zamanla büyüdükçe düzelir. 4.aya kadar probiyotik kullanarak 6günde 1 yaptı kızım kakasını. Sonra düzeldi, çocuk huzursuz değilse siz huzursuz olmayın.
Ha gazlı bir çocuksa kaka yapsada rahatlamaz, yapsa rahatlayacak sanmayın