Lulemom Mastit oldum 😥 doktorum antibiyotik ve lesitin kullan dedi. Ama günde kaç kez içmem gerek diye sormadım. Üzerinde 6 kez diyor. Fazla olmaz mı 🤔 kullananlar kaç kez kullandı acaba