aspiratör çok gerekmedikçe kullanmayın fizyolojik serumun yarısını bir deliğe yarısını da diğer deliğe fışkırtıp bebeği ters çevirip o şekilde burnunun akıp temizlenmesini sağlayın daha sağlıklı youtube da videoları var izleyin diğer türlü yazık olur onların burunları daha çok hassas 😕