Kızlar bugün 17 günlük olduk dünden beri oğlum doğru düzgün emmiyor. Bugün hiç emmiyor biberon denedim tutmuyor kendi sütümü belki sevmedi dedim normal mama aldım onu da içmiyor . Allah etmesin Açlıktan ellerimde kalacak diye korkuyorum? Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim neden böyle yapıyor neler yapmam lazım ?