Zeynebinannes Merhabaa öncelikle gören her tecrübeli annenin yorumu benim için çok önemli 🙏🏻 33 günlük bebeğim var ilk bebeğim olduğu için biraz tecrübesizim. Çok araştırıyorum ama buradaki yorumlar gerçek ve tecrübeli anneler var. 38. Haftada Doğum yaptım bebeğim 3090 gram doğdu 1 gün küvezde kaldı. Mama+meme şeklinde gidiyoruz ama ilk günler sütüm gelmedi genellikle mama ağırlıklı beslendi. 1. Ay kontrolünde doktor 2-3 saat geçmeden kesinlikle besleme dedi. Maalesef 1 saat yada 1 buçuk saat anca geçiyor emmek istiyor sütüm de var çok şükür. Emmesi veya emzirmek sıkıntı tabiki değil ama bu yüzden sürekli kusuyor fazlasını mı kusuyor yoksa reflüsü mü var anlayamıyorum. Günde 8-9 kez kaka yapıyor çişli bezde 10 rahat oluyor. Siz bu durumda ne yaptınız? Emme isteği ne zaman biraz azalıyor? 1 saate bir beslendiğinde sıkıntı olur mu? Kusmalarda ne zaman azalma olur? 🙏🏻
e1if Zeynebinannes daha çok küçükmüş ben 3 aylık olana kadar 1 buçuk saatte bi emzirdim az emdiği için açıkıyordu çünkü, doymuş olsa zaten bırakır seni kusması belki reflü kaynaklı olabilir
ftmgz Zeynebinannes benim bebeğimde 68 günlük ve hep böyleyiz sık kusuyor bazen kesik peynir gibi çoğu zamanda ağzının kenarından fazlaları atıyor gaza bağladım ben
Lulemom Zeynebinannes benim bebeğim de 25 günlük. Doktor 2 saatten önce emzirme dedi. Neden diye sordum, sağlıklı değil dedi, bazen 2 saat dolmadan ağlamaya başlıyor, oyalıyorum bi şekilde 2 saati dolduruyorum,
Zeynebinannes e1if tamam o zaman cevabınız için teşekkür ederim ☺️🙏🏻 Reflüsü varsa bile kilo alımında sıkıntı olmazsa ilerleyen zamandada problem olmaz dedi doktor
Zeynebinannes ftmgz dikkat ediyorum gece 2-3 saatte bir beslediğim için kusmuyor gündüz daha sık beslendiği için genelde kusuyor her beslenme sonrası gazını çıkarırken kusuyor nerdeyse
Zeynebinannes Misipisi35 her emzirmeden sonra yada önce bezini değiştirip sonra gazını çıkarıp uyutmaya çalışıyorum en fazla yarım saat 1 saat uyuyor biraz zaman geçsin diye yalancı emzikle oyalamaya çalışıyorum sonra tekrar emiyor gündüz bu şekilde geçiyor çok arada 2 saat uyuduğu da oluyor ama şuan için şu kadar uyuyor pek diyemiyorum
Zeynebinannes Lulemom sizi diğer uygulamadan da biliyorum ☺️anladım teşekkür ederim benim doktorum da o şekilde söyledi ama bende oyalamaya çalışıcam
Derya-37 Lulemom bunu da ilk defa duydum sasknm bebek her meme ıstedgınde verin derler geneldede aglar hep 🤔🙄
Asl90 Zeynebinannes canım en doğru bilgiyi doktorun vern çünkü bebeğini göten değerlendiren doktor. Onun dışında bebek ilk zamanlar çok emmek ister sadece açlık için değil rahatlamak için güvenli hissetmek için anne kucağını memeyi çok ister sık sık emzirmen problem değil ancak sık emzirmek gaz ve rahatsızlık verebilir eğer bı şekilde problemleri varsa doktor o yüzden 3 saat demiştir. Ben oğlumu neredeyse yarım saatte bir emzirdiğimi bilirim ilk zamanlar. Sizin bebeğinizinde doyduyğu belli çiş sayısından yani 3 saatte bir emzirmeniz sıkıntı yaratmaz birde o şekilde deneyin bakım kusması nasıl olacak emzirme kaynaklı mı anlamış olursunuz.
Zeynebinannes Asl90 evet dediğiniz gibi sık emince gaz problemi kusma vs de çok oluyor. Teşekkürler cevabınız için 🙏🏻 O şekilde yapmaya çalışıcam
Derya-37 Zeynebinannes reflü şiddetli sekılde kusaraa olur cnm tazyikli derler ya oyle kusuyosa reflü fıskırır yanı ama dıger turlu normal fazlasını kusar
Sekerpare_ Zeynebinannes Benim oğlum 1 aydan sonra azaldı mama da 75 cc yiyor emme de 10 dk falan oldu
Zeynebinannes Sekerpare_ mama verdiğim zaman 60 veriyorum ama emdiği zaman 10 dk da bırakmıyor kesinlikle, yarım saat oluyor
Lulemom Derya-37 sanırım o sarılık riski geçene kadar geçerli, belli bi günden sonra ve gelişimi iyi gidiyosa, sarılık riski yoksa 2 saatten önce emzirmeyin diyorlar.
Lil Zeynebinannes bebeğiniz kendimi uyanıyor benim 9 günlük bebeğim uyanmıyor aç olsa bile kalkmıyor sarılığı daha yeni atlattık bir gün mavi ışıkta yattı hala kalkmıyor ne yapmalıyım sizce
Zeynebinannes Lil evet kendisi uyanıyor gündüz uykusu son 1 haftadır yeni yeni olmaya başladı ilk zamanlar hiç uyumuyordu 10-15 dk ancaydı yarım kundak yapmaya başladım öylelikle uyku süresi biraz arttı. Hastaneden çıkarken dr kendisi önerdiği için biz mama verdik.o yüzden mama verin veya biberon kullanın diyemiyorum ilerde belki meme reddi yaşarsanız. Bizde öyle olmadı ama sizde olursa bide yanlış bişey söylemek istemem
Mavisimbenim Lil bizimki de mavi ışıkta yattı fototerapi kaynaklı da bi kaç gün uyanmayabiliyor sen uyandıkça besle sarılık artık çok artmaz tedavi aldığı için