1234___ Mommy_Bird teşekkür ederim 🙏 benim bütçem 500 TL ancak bu fiyatlara alabilir bu önerdiğinz fiyat ne kadar acaba 🌸
Mommy_Bird 1234___ https://www.hizliresim.com/m1xjfqu bu bendeKi ama uzun zamandır kullanıyorum hala çok iyi durumda
Eslemin_Annesiii 1234___ Braun cok guzel tavsiye ederim 10 11 yildir kullaNiyorum bnde hem maşası hem düzleştirici si var cok memnunum hala ayni ilk günkü gibi maşallah bi sorununu görmedim
1234___ Aslancikli burada çoğunlukla remington önerildi büyük ihtimal alacağım AkileUgurDefne teşekkürler🙏❤️
PortakalliKahve 1234___ ne kadar bütçe ayırdınız bilmiyorum ama bu ikisini kullandım çok memnunum remington, philips keratinli 👌🏻