PrensinAnnesi34 Kızlar cam balkon camını nasıl siliyorsunuz camlarımız füme güneş değdiğinde bez lekesi gözküyor güneş yokken pırıl pırıl bebek şampuanı ile siliyorum sonra durluyorum temizce kuruluyorum ama güneş değince hep bez izi napmam lazım 😔
Kk41 PrensinAnnesi34 Ellesil bez var bende . Önce normal bezle tozunu alıp. Ellesil ıslak bezle de 2 ye geçiyorum üstünden. Mis gibi oluyor deterjansız
Nisa_Ada_Momy_Dilsad PrensinAnnesi34 bugün eşim sildi camları.bebe şampuanı ve parlatıcı koydum suya.bulaşık makinesi parlatıcısı mikrofiber bez verdim eline de oh mis oldu
Momsmom PrensinAnnesi34 vileda actifibre bez var. Once camin kabasini normal bezle aliyorum. Daha sonra sirkeli su yapip onla silip dha sonra vileda actifibre bezle kurulayablrsinz Eger bulablrseniz perla bez tabki. Dterjan kullanmadan misss
buzlulimonata Cam balkon degil ama camlarimi iz yapmayan ilbay bezleri gbi bir bezle ve cam silme suyuyla spreyle yani siliyorum leke kalmiyor deneyin isterseniz☺️