Selamlar 🍀 36+4 2150gr doğan bebeğim 2 gün sonra 2050gr düştü ve taburcu olduk şükür küveze girmedi. Mama ver dedi doktoru günde 3 defa. Şuan 10 günlüğüz kaç kilo olduk bir fikrim yok taburcu olduktan 2 gün sonra sağlık ocağında kıyafetleriyle tartıldığında 2200gr demişlerdi. Herneyse.. Kızımız mamsyı sevmedi biberon kabul etmiyor. Sadece emiyor o da ne kadar emiyor bilmiyorum hemen uyuyor dürteleye dürteleye zorla emziriyorum. Arada mama deniyorum istemiyor sütümün fazlasını sağıp biberonla, kaşıkla, şırıngayla vermeye çalışıyorum istemiyor. Hepsini denedim. Bende korkuyorum sanki kilo almayacak küçük kalacak gibime geliyor. Bu şekilde kilo alır mı sizce yoksa mama için zorlayayım mı ? Ben mi kuruntu yapıyorum ne yapıyorum bilmiyorum 😔