Ikrabia Bebeğim 1 aylık ve 3.5 kilo uçak yolculuğu için almak istiyorum. Küçük olduğu için korkuyorum bir şey olur mu diye ? Siz kac aylikken kullandiniz ve hangi modeli aldınız?
CanAilesi Ikrabia ben de 1 aylıkken kullandım solomom babymemnunum uyuyor hemen:) ama çok uzun süre takmıyorum
Sodya Ikrabia 40ından sonra kullandik aparatla. Ama uzun süre kalinca ikimizde cok terledik. Bu aralar pek kullanmadim, aparatsiz nasil olcak onu deneyimlemedik daha.
Dogam41018 Ikrabia yenidoğan aparatı ile 2 aylıkken kullandım bende uçak yolculuğu için almıştım. Aparata koyup kanguruya takmak bıraz uzun iş bebekte huzursuzlanıyor bunu yaparken ama taktıktan sonra içinde uyuyor.
gizanne @Ikrabia Ben aldım ama yenidoğan aparatını koyunca çok sıkılıyor, durmuyor, ağlıyor. Bir de çok sıcakladı onun içinde. Tabi her bebek farklıdır. İnşallah sizinki sever.
CanAilesi gizanne ilk koyduğumda mırıldanıyor biraz bunalıyor ama yürümeye başladığımda yaslanıp uyuyor🤗 evet aparatla
Janset2105 3 aya kadar aparatlı kullanmalısınız benim 4 aylık oldu ama daha bir kere dışarı çıkamadık 😟
gizanne @CanAilesi Maşallah ne güzel.🤗 Benimki kanguruyu görünce öcü görmüş gibi oluyor, çırpınıyor resmen kanguruda 😂😂
Yepisyenianne Doğduğunda aldık hiç sevmedi hep sıkıntı çıkardı bir kez bile dışarı çıkamadık. Şimdi 5 buçuk aylık oldu gene sevmiyor. Benim çocuğum bir garip zaten 😐