Angelgirl Cuma gecesi bebeğimin ateşi çıktı 8 aylık sabah ateşimiz 38 39 oldu acile götürdük corona testi idrar tahlili kan tahlili yaptılar bir sorun çıkmadı çok şükür eve geldik ateşi hala vardı huzursuz sürekli ağlıyor başka hastanenin aciline götürdük dişi cıkıyor dedi doktor iğne yaptılar öyle ateşimiz dustu takip ediyorum 37 buçuk falan oluyor en fazla ağrısı çok sürekli ağlıyor diş jeli dolveren kullanıyoruz bir an önce çıksın artık ne ek gıda istiyor ne mama içiyor bir kaç günde çok fazla yoruldum 😔😔