Arkadaşlar buzluktaki anne sütünü bebeğinize nasıl ısıtıp veriyorsunuz. Ben önce buz dolabına alıp eridikten sonra benmari üsulü sıcak suda ısıtılabilir erimiş ısıtılmayan dolapta kalan kısmı ise gün içerisinde ısıtıp tüketilebilir diye biliyordum ama çocuk doktoru ile görüştüm buzluktan dolaba değil direk benmari ile ısıtmayı kalanı da çöpe dökmemi söyledi ama benim sütler 200 ml hep.yarısı çöpe gitmiş olacak bu konuda bilgisi olan var mı hangisi doğru