Olric11 Doktorumuz 1 yaş altı için sadece tülbent yada parmak fırça ile boş temizlememizi önermişti. 1 yaşından sonra çıkan dişlere pirinç tanesi kadar bebeklere Özel diş macunundan kullanabileceğimizi söyledi . Şuan kızım öyle hakim ki diş fırçalamaya çok şükür çok güzel fırçalıyor 18 aylık .
Babası da bende düzenli diş fırçalıyoruz bizden görüyor+ bebeklikten bu yana alıştırdık.
Kesinlikle aksatmayın tavsiye ederim..