Erdemir Çok çok normal benim kızım da öyleydi şu an 55 günlük eskisine nazaran daha iyi emziğe alıştır kesinlikle büyük rahatlık bi tek emzikle duruyor kendi kendine kucağa gelmeden. Aç olduğundan değil bebekler sürekli emmek istiyor ben hiç uyandırmadım acıkınca kendi uyandı sarılık olmadı çok şükür ama uyanmıyosa uyandırman gerekir sanırım. Banyoyu da gün aşırı yaptır demişti bana doktor. Yemekleri de 2 günlük yapıyorum bir yaptığımda merak etmeyin stres yapmayın alışacaksınız 🌸