Arkadaşlar oğlumun dişleri zamanından önce ve sırası karışık olarak çıkıyor. Şuan 7 buçuk aylık altta 3 üste 3 dişi var iki ortadan bir yandan şeklinde bugün bir baktım üst azı dişlerinden biri beyazlamış tedirgin oldum normal bir şey mi bu neden bu kadar hızlı oluyor. Çocuğun 3 tane dişi aynı anda patladı ağzı şelale gibi akıyor bitti derken yenisi geliyor başına gelen var mı?