Esrvl bizim de böyle oluyor gece ile gündüzü ayırt ediyor artık oyuzden gündüz bölük pörçük uyuyor hatta bazen hiç uyumuyor gece tam gaz uykuya devam ve sıçrayıp duruyor eşim uykuluk yaptıralım dedi herkez yapamaz birini bulayım yapalım banada yapmislar dedi bende tamm dedim uykuluk yapınca sıçrama geçiyormuş korkması da öyle dedi ne kadar doğru dememek te yarar var