Bebeğim 11 aylık olmak üzere, hemen hemen 2 haftadır yürüyor. Benım aklıma takılan bir durum var sayın anneler sizin bebişler oyuncaklarıyla ilgileniyor mu? Yaşına uygun yada hatta şöyle diyiyim nerdeyse trendyolda satılan tüm oyuncakları aldık😁 tek tek önüne koyuyorum olmuyor, ben oynatiyim istiyorum olmuyor, önüne yığıyoruz olmuyor, hiç bir sekılde hiçbiri ilgisini cekmiyor. Hadi hakkını yemiyeyim bir on dk evirir cevirir ağzına sokar sallar fırlatır okadar. Bu normal mi ya ben instagramda 11 aylık bebeklerine etkinlik yaptıran anneler görüyorum. Benım oğlum sadece kalkıp tüm gün evde yürümek istiyor. Bu normal mi yoksa endişelenmeli miyim🥺montessori etkinliklerne 1 yaş sonrasında başlamayı düşünüyorum, etkinlik malzemelerim dolapta bekliyor. Şimdi göstersem sadece ıkı dk bakar kalkar gider eminim☹️