Aysshn-123 Merhaba arkadaşlar 5 ay önce sezeryanla doğum yaptım bir kaç ay içerisin de ayak tabanımda ağrı olmaya başladı topuk ve kenarları daha çok ağrıyor ayakta kaldığımda ve ya ev işi temizlik yaptığım da çok yoruyor beni ayaklarım ve birazcık hareketsiz kaldığımda da ayağa kalkınca yürüyemiyorum hemen bildiğin ördek gibi yürüyorum ve daha sonradan açılıyor aynı şekilde belim sırtım ve dizlerim aynı sorunu yaşayan var mı acaba ??
Kbrdn Aysshn-123 nasl durumunuz ben ayaklarıma basamıyorum şuan cok zor durumdayım spınal oldum ondan sonra basladı 15 ay oldu:((
Liyazynp Aysshn-123 aa o doğumdan kaynaklımı bende 4 ay önce spinal oldum ayakta kalınca degilde benim aksine hqreketisz kqlınca oluyo kızımı ayağımda sallayınca kaldırdığım anda yürüyemiyorum bende niye böyle oldum diyodum
Budageceryahu Aysshn-123 bende nezamandir cekiyorum bu agriyi bire bir ayni diye biliriz 3 ay once sezaryan dogum yaptim onunla alakasi olacagini hic dusunmemistim nezamandir ortepediye gorunim diyordum
Aysshn-123 Kbrdn ortepedik hastane terliği aldım onun sayesinde ayaklarım rahat etti ve sabahları kalkınca normal yürüyorum artık :) evin içerisinde, dışarıda sürekli giydim çok faydasını gördüm kesinlikle tavsiye ederim
Aysshn-123 Liyazynp hareketsiz kalınca da oluyor du bende sezeryandan kaynaklı bence de daha önce hiç böyle birşey yaşamadım
Kbrdn Ben mr cekındım ama durumum kötu agrıdan gecem gunduzum yok yuruyemıyorum da bastıkca daha cok agrıyor
Aysshn-123 masal2323 Canım sıradan bir mağazada aldım hastane terliği olarak aldım heryerden bulabilirsin
Tugcegokturk Bende 2 ay önce doğum yaptım, ayaklarım değil ama bacaklarım çok ağrıyor oturunca kalkmaya korkuyorum resmen. Sabah yataktan kalktığımda ilk üzerine basamıyorum bassamda adım atamıyorum hemen biraz durmam lazım öylece.
Aysshn-123 Tugcegokturk hamilelik tüm kas sistemini etkiliyor vücudun hormonları değişiyor gerilme çok fazla oluyor bundan dolayı Eklem ağrıları oluşuyor vücut zorlanıyor doğumdan sonrada ağrılarla karşılaşılabiliyo malesef ki :( bi çok annemizde bu dertten muzdarip
Aysshn-123 masal2323 Benim sadece ayak ağrım geçti diğer ağrılarım hala oluyor kalça ağrım omuz ağrım sırt ağrım
Tugcegokturk masal2323 tüm vücudum ağrıyor resmen, bebişim de kucaktan inmiyor maalesef ki fena durumdayımm
Aysshn-123 Budageceryahu ya benim kalçalarıma ellerimle bastırınca ağrı oluyor omuz ağrım oluyor boyun kısmımda da ağrı var sizde de var mı
Budageceryahu Aysshn-123 ben daha cok topugumdan rahatsizim gece yataktan kalktimda tek ayagimin uzerine basamiyorum yumsak bir terlikle yurudukce aciliyor bazende fazla ayakta durunca oluyor dogumdan once boyle bisey hic yasamamistim galiba kilo aldim ondan dolayi oluyor saniyordum bel agrilarim da ara ara oluyor ama cok rahatsizlik vermiyor daha cok topugum zorluk veriyor