Poncikannesi606 Kızlar emzirirken soğuk algınlığı ilacı kullanan var mı aranızda 😔 bebeğimden grip geçti. O hasta ben hasta gece de uyku yok iyice halsiz düştüm
Omom Poncikannesi606 bir hafta önce yazdım doktoruma bu soruyu. Üşütmüştüm. Emzirirken hiçbir soğuk algınlığı ilacı içemezsiniz dedi. Sadece parol kullanabilirsiniz
Poncikannesi606 Omom hamileyken verilmişti ama reçetede emziren ve hamileler kullanamaz yazıyo bilemedim