Kubrakoc06 Genetik de etkili sanırım nu konuda bazısının çok geç çıkıyor. Oğlum saçlı doğdu hemde oldukça fazla. 40 çıktıktan sonra kestirdik 3 numaraya. 3 ayı bitti eskisi gibi uzadı. Eşimde sürekli saçını keselim saçını keselim büyümesine engel olur diyor. Eşim ve benimde çok saçım varmış. Annemler kardeşimin saçını sıfıra vurdurmuşlar bebekken. Sonra çok güzel ve gür çıkmış. Diğer kardeşimle benim saçım ince telli ama onun öyle değil güçlü saçları.