Bir_prens_annesi Merhaba kizlar bebegim 18 aylik alerjen hastaligim oldugu icin mecburen ilaclarimi duzenli almam gerekiyordu emzirmeyi birakmak zorunda kaldim gogdumde felaket bi agri ve sislik var bunu nasil giderebilirim neler onerirsiniz?
SEDANURRRR Bir_prens_annesi gece uyurken çiğ lahanayı sar göğüslerine yada buz koy arada bir 15 dakika bende aynı sorunu yaşıyorum kalıp sabun önerdiler işe yararsa yazarım sende yaparsın canım
Bir_prens_annesi Kizlar yok mu bir onerisi olan agrilar icinde göğsüm ne iyi gelir ne geçirir esirgemeyin bilgilerinizi benden :)
Bir_prens_annesi Kizlar yardim edin lütfen sizin sureciniz nasil gecti bu agrilar icin ne kullandınız
Brc140 Bir_prens_annesi merhaba canım aynı sorunu bende yaşıyorum suan sen nasıl kurtuldun şişlikten birde aşırı agrıyor
Bir_prens_annesi Brc140 Doktor hap verdi ama hapa ragmen biraz agridi lahanayi islattim kapattim goguslerime iyi geldi canim suan gecti Allaha sukur
SEDANURRRR Bir_prens_annesi çok sevindim canım eğer ağrın olursa yine (inşallah olmaz) sabunu dene beni bir günde iyileştirdi