BarlasMomm 1 yaşa yeni girdik. Aldığım gün verdim ve o akşam öksürmedi çok şükür. Çok memnun kaldım. Tabi benim oğlanda sadece kuru öksürük vardı önce doktora gösterdim acile boğazda kızarıklık var dedi oda öksürmekten. ama oda sadece bi kuru öksürük için antibiyotik yazmış eczacı ile konuştuk oda önermedi çok ağır bişi olmadığı sürece kullanmasına karşıyım dedi antibiyotik. Şurubu önerdi tok karnına verdim çay kaşşığı ile inanmazsınız yemin ederim o gece öksürmedi rahatça uyudu oğlum. Üç gün verdim bıraktım şimdi rahatladı çoçuğum 🙏🏻🌸