Merhaba hanımlar. Kehribar kolye kullanıp memnun kalan var mı. Bebeğim 4 aylık ve uykuları çok kötü. Gündüz uykuları on dakika yirmi dakika anca. Sürekli mızmız. Uykuya dalamiyor. Ve 2 tane de disimiz var şimdiden ne acelesi varsa. Doktor herhangi bir sorun yok diyor bazı bebekler böyle buyur diyor ama artık benim enerjim yok denecek kadar az. Kehribar kolye denesem mi diyorum?