iki_prens_annesi evet evet iyiyiz ilk gün uyuşukluk gidince biraz yıprattı kendisini ama
İlaçlarını düzenli kullandık diğer günler hissetmedi bile.. o haliyle kanguruda uçak yolculuğu bile yaptık hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür..
Şimdiki hareketlenmelerini görünce iyi ki erkenden yaptırmışım diyorum☺