Eğitim aşamasındaysanız sallamayın ne gece ne gündüz hem sallayıp hem de uyumasını eğitimin oturmasını bekleyemezsinİz şuanda bende eğitimdeyim başladığımdan beri hiç sallamadım Ayrıca başka yere de gittim orada da uyuttum bi kez zor uyudu ve kısa uyudu Yanlış yapmışım Danışmanım dedi ki önce odayı tanıtın etrafı anlatın keşfetmesini sağlayın ondan sonra uyutmaya çalışın piş pış pat pat ne yapıyorsanız hangi yöntemi kullanıyorsanız