Kızım bebekken atopik dermatitli olduğu için mustela kullandım hep ama artık 3 yaşına geldi ve saçları uzadığı için köpürsün istiyorum temizlemiyor gibi geliyor mustela diye bubchen aldım ama o da kızım gözümü acıtıyor diyor ve her banyo kabusa dönmeye başladı başka onerebileceginiz şampuan var mı ?
Birde deterjanı da bitkisel kullanmaya çalıştım siveno kullanıyorum ama hiç bir lekesi çıkmıyor kendi yiyip çok lekeleniyor kıyafetlerimiz . Birde deterjan önerisi verirseniz çok sevinirim . Teşekkürler 🤗