Orhanfatos33 Arkadaşlar bebeyim 14 günlük hastanede aldıkları kanla saglık ocağındaki kanda uyuşmazlık varmış bu gün 3 topuk kanını verdim eğer bir hastalığı varsa bu kanda belli olurmuş böyle Bi durum yaşayan varmı anneler