3 gündür bebegım uyumuyor günde 2 uyku yapardık sabah 9 da kalkar öglen 1 de yatardı saat 2 de kalkar 4 yatar ⅚ gibi uyanırdı sımdı hersey degıstı resmen sabah 9 kalktı ve daha yenı zar zor uyuttum bıraksam hala uyumıycak yanı 🤦🏻♀️ sizlerin de öglemı