Merhabalar öncelikle benim.bebeğim 4 aylık kız annesiyim benim sorum şu bebeğim acıktığı zaman emzirmek için kucağıma aldiğımda haliyle acıktığında ağlıyo ama göğsümü verdiğimde şıp hemen alıyo gazı olduğunda ağlaya ağlaya mama verdiğimde vermeye çalıştığında ise azlığı sanki kiyamet kopuyo karnından öyle gaz sesi geliyo ki ama gaz ilaci veriyorum günde 2 kere hemde zinco gaz hareketleri yapiyorum bacaklarıyla egzersiz falan kucağımda gezdiiriyorum ki bazen öyle çıkartıyor gazını ama yinede kucağında tutunca mama icmiyo benim sütumde yeteri kadar değil takviye edici sut artırıcı şeyler kullaniyorum ama yok ama meme mama seklinde ilerliyoruz gaz sorunumuz olmamasi icin ne yapabilirim neler mümkündür ?