Ben öğretmenim . Yarı yıl tatilinden sonra oğlum 6 aylık oluyor o zaman başlamayı düşünüyorum . Sabah 8öğlen 13.30 arası çalışma saatlerim ama Menemen’de küçük bir okulda görevi yaptığım için ders sayım az olacak yani bu sürelerden çok daha önce eve geleceğim. Ne kadar bakıcı ücreti vermem lazım. Komşum talip oldu bakmaya