Tosbik3056 Bebeğim 13 aylık oldu her dediği olsun istiyor katılarak ağlıyor istediği olmayınca ağlama huyundan nasıl vazgeçiricemm? Allah rızası için biri akıl versin?
tekboynuzluat Tosbik3056 benim kızımda öyle 9 ay 23 günlük istediği olmadığı zaman hemen başka şeylerle ilgilendiriyorum gezdiriyorum unutuyor
tekboynuzluat Tosbik3056 evet kızımda öyle ne yaparsan yap istediğini verme yoksa önünü alamazsın o daha bebek yönlendirmek senin elinde
rabia_songur6368 Her ağladığı da istediğını yapmayacaksınız yoksa istediği her şeyi ağlayarak istiyecektir
Tosbik3056 Neslihan-28 ay gel sarılalım o zaman benimki eskiden gazlı ve kolikti ya ondan kaldı huysuzluk galiba
tekboynuzluat Tosbik3056 başka şeylerle ilgilendir gezdır plastık mutfak esyalarını ver ilgisini ceker canım
Tosbik3056 tekboynuzluat ay görsen tam takıntılı istediği olana kadar yaygara koparıyor ama dediğini deniyeceğim inşallah