Tulay Çok. Teşekkür ederim kızlar baya kötü oluyormuş çocuklar. Çok doğru diyorsunuz ileride çocuğum kötü olursa dayanamam bende bu ay yaptıracağı.m
MehmetAli Tulay 4 sene once ogluma yaptırdım iyiki de yaptirmisim birkac arkadasim yaptirmadi cok zor atlatilar.. yeni dogan bebegime de yaptiracagim
Nihannn 3 aylik bebegim 2. Dozunu yaptirdim 3 doza cikmis. Onceki cocuklarima da yaptirmistim. Allah korusun artik yaygin bi hastalik bence riske atilmaz
Nihannn Zynphlvn evet bizim doktorumuzun yaptigi 3 olmus artik 2. 3. Ve 5. Aylarda yapiliyo. Sadece 5. kaldi bakalim.