Morusevenanne Kızlar merhaba ankastre ocagıma yag döküldü bir tane yanıyor ama ikinci bi ocagı yakmak istersem hepsi sönüyor. Eşi serviste çalışan ya da bu durumu yasayan var mı?
Bebegim_34 Morusevenanne ben çalıştım bu sorunla ilgili ekibin gelmesi lazım sorun iç geçişlerden olabilir
CankizimRavzam Morusevenanne Ah ankastre ocak hiç sevmedim silmesi ayrı izleri ayrı valla canım bilemedim de sorun çözüldü mü