leylaylcnkaya Bebegim_34 yeni doğduğun da benim bebeğimin de olmuştu ama 4 aylık diyorsanız bi sağlık ocağına gidin kapanmadan aklınızda soru işareti kalmaz yarına kadar
Busragokceberra Bebegim_34 Bizimde böyle hastahanede yatış yaptık geldikten sonra oldu tüm derisi soyuluyor özellikle yüz
Bebegim_34 leylaylcnkaya yeni geldik sağlık ocağından uzak bize sağlık ocağı aşı oldu elleyemiyorum pek
Bebegim_34 leylaylcnkaya etleri üst üste bizim yaramazın kasıyor hep açamıyordum açtım krem süreyim dedim baktım bu şekil şimdi gördüm
Kevseryldz Bebegim_34 bugün doktora sordum. Sürekli nemlendirmeyi önerdi Bi müddet böyle devam edecekmişiz mustelanın yüz ve vücut nemlendiricisini aldım Bi defa sürdüm çocuk pamuk oldu resmen şaşırdım devam edeceğim
Kevseryldz Bebegim_34 sudocream daha çok kurutucu özelliği olduğu için iyi gelmeyebilir. Bende sudoc çok kullanıyorum ama nemlendirici olarak bunu tavsiye ederim gerçekten
Busragokceberra Bebegim_34 Bilmiyorum aynı şey bende de oldu yüzüm soyuluyor hastahaneyle alakalı diye düşünüyorum