Merhabalar sevgili anneler, 2022 için kpss çalışmaya başlayacağım bebeğim 6 aylık onu ihmal ederim stresten sütüm etkilenir daha bir sürü korkum var. Kpss çalışan anneler var mı?? Önerileriniz ne olur? Bu arada gy gy eğitim ve öabt tüm sınavlara girmem gerekiyor. Yani onlarca derse çalışmam gerekiyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim bebeğimle