ipekk05 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık meme reddinden dolayı emmiyor sütümü sağmaya karar verdim göğsü acıtmayan çekim gücü kuvvetli dediğiniz elektrikli pompa önerisi olan varmı avent,veron,mamajoo, diamond mama bunlar arasında kararsız kaldım
HafsaLina ipekk05 Bulabilirsen eger benimkisi çok iyi ilk oğlumda da kullandım 5 yıl önce şimdi kızımda kullanıyorum renz baby elektrikli pompa acıtma vesaire yapmiyo
mrbld Hem kalan sütü sağma hem de tıkalı kanalı açma için Mamajoo nun masaj yapan kısmıyla sağım yapıyorım 2 aydır memnunum, sütün biriken biberın kısmı avent ile de uyumlu olması da cabası benm için 😅
Poycuk ipekk05 6 aydır kullanıyorum. Çekim gücünde bir azalmayla karşılaşmadım. Gögüs uçlarım ilk ay yara oldu o zaman makine kullanmıyordum zaten. Gayet memnunum.
Denzali33 ipekk05 elimde Philips avent elektrikli var çekim gücü kuvvetli . Piyasa da fiyatı 1,400 ben tanıdık aracı ile 700 r almıştım şuan satıyorum 450 ye 😃beğenmezseniz iade 🤣🤣
Arslann ipekk05 ben manuel aldım ancak cok zorlandım lansinoh aldım vakumlu baya sağarken bekliyosun sevmedim bide baby plus elle sağma aldım onuda beğenmedim güç sarfetmen gerekiyor simdi elektirkli alıcam mamajoo
Deletedmom4444 philips awent yeni cikan modeli tavsiye ederim cok guzel.Hatta satiyorum almak isterseniz.Bana deneme amacli geldi 2 defa kullandim
Psikologanne00 Lansinoh kullanıyorum çok memnunum çekim gücü 4 kademeli kendin ayarlıyorsun hiç acıtmıyor
Psikologanne00 ipekk05 valla benim 10 dk da 120cc çıkıyor bence sütünüze göre değişir . Ben beğeniyorum çekimini. Çekince böyle fışkırır gibi tazyikli akıyor çünkü