Nur1126 Merhaba kızlar bebeğim bir yaşında kışlık bot ayakkabı bakıyorum ama 19 numara bile büyük geliyor ne yapicam ben bilmiyorum küçük numaralı kışlık ayakkabı biliyorsanız bana söyler misiniz ?
demirboy Nur1126 ama onu giyene kadar büyür ayakları. Ölçtünüz mü kaç cm. Önce kaç cm onu ölçün sonra markaların ayak ölçüsüne göre numaraları fark edebiliyor beden tablosuna bakarak kaç cm kaç numara anlayabilirsiniz tam denk geliyor öyle
Nur1126 demirboy önceden olcmustum bı tane spor ayabbai aldım 19 numara büyük geliyor ve hiç ayağında ayakkabı istemiyor
tubasd Nur1126 ilk zamanlar istemeye biliyorlar ama arkadasin dedigi gibi nunara degil cm hesabi alin ayakkabidan ayakkabiya değişiyor hatta gidip deneyip almaniz en guzeli
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Nur1126 Her numara bir değil. Ayakkabı kalıpları da. Bazıları dar falan deneyerek alabilirsiniz. Yani ye i yürüyen bebeğe de bot önerilmiyor. Onun yerine sağlam bir spor alabilirsiniz.
Nur1126 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi böyle bot gibi spor gibi içi tülü o tarz bişi istedim yaşadığım yerin kişi çok sert gecer