pogacayanakli_aylamm Babyluna zehirlenme belirtisi olursa direk hastaney3 gidin. Insallah bizey olmaz
Seden Babyluna sadece bi etkisi olmaz diye biliyorum, zehirlemez ama agri kesici etkisi gecmistir muhtelemen. Yinede dikkatli olun :)
Nurcan03 Babyluna bir sıkıntı olmaz merak etmeyin. İlaç sektöründe çalıştığım için biliyorum. Tabi bu söylediğim tablet formu ilaçlar için geçerli. Etkisi 3 ayda hemen bitmez. Sadece biraz azalır. Yine ağrı kesici etkisi gösterecektir.