Arya0620 biz yaptırdık, 2 dozdu bizim ki 2. Doz olduktan 15 gün sonra rota oldu 10 gün şiddetli ishal kusma oldu kaka yerine çok afedersiniz su çıkıyordu sanki, ben doktoruna aşı da olduk neden oldu dediğimde, aşı olmasa şimdi hastaneye yatış yapmış olurduk dedi. Yani bebeğinizin bağışıklığı düşük ve aşısız yakalanırsa bebek için tehlikeli olan dünyada en çok bebek ölümüne neden olan hastalıklardan biri (Allah korusun) hafif de atlatabilir belki ama ben çevremde kimi duysam aşısız hep hastaneye yatırılmıştı bebişler bir arkadaşımın kızı 12 gün yoğun bakımda kaldı ama 2 aylıktı yakalandığında. Biz de ateş huzursuzluk vs olmadı sonrasında